Am creeat acest blog in speranta celor care inteleg ce scriu,creez,visez si apoi transpun tot pe hartie. Nu ma astept sa intelegi ceva din aceste ciudatenii,dar macar as vrea sa deschid o poarta in mintile voastre acoperite de frunti incretite.Fragmente din mine sunt aici pentru a le impartasi voua.Vreau sa fiti altceva un gand ,o lacrima sau un strop de fericire...Bun-venit in Raiul meu!

joi, 4 februarie 2010

Din nou despre magia copilariei


Se-asterne zi de vara proaspat pictata in culori maiestre;galbenii ,cerul de-azur si verdele edenic al naturii imi inveselesc privirea.
Am revenit in orasul copilariei mele, sub umbra aceluiasi nuc batran din fata blocului,pe aceeasi ulicioara pustiita de vreme,de zile de joc inocent urmate de somn adanc, odihnitor.Afara-vant napraznic- incearca a-mi tulbura visele,dorul de jocul de-atunci,dorul de siguranta bratelor bunicii.Ma las purtata pe aripi cusute cu amintiri,imi zboara gandurile in neant si ma poarta inapoi in timp, imi duc mainile la ochi si plang, plang pe drumul batut cu pietre de atata amar de vreme, drum batut de talpile-mi obosite caci tot alerg, fug de tine timp naprasnic ,tot incerc sa fiu in fata ta ,sa te privesc si sa te opresc printr-o simpla clipire, printr-un simplu gand inocent.Vreau sa stai timpule pentru inc-o luna de mai,vreau sa mai miros flori de cires si sa alerg printre vise de primavara rozalie.Vreau sa dansez cu tine vant pustiu,sa ne-mbatam cu fericire, sa ne scaldam in valuri scurte, sa ne-aruncam in paradis.Si tu, timpule...nu vrei?
Hai, vino laolalta,uita de tot si toate, sa fim iarasi copii ,sa ne jucam cu stele si lacrimile de ingeri sa le transformam in flori dalbe,cristaline cu care sa luminam noaptea salbatica a vietii de adult,sa le intindem palmele,sa le daruim zambete si sa-i chemam in jocul nostru.Sa fie iarasi copii,raze de lumina.Veselie, glasuri cristaline de copii,rasete zglobii impanzesc tinutul.E sarabatoare,e ziua noastra iar si impletim cununi de flori multicolore si raze de-aur cald,ne scaldam in ploaia de soare si transformam totul in basm.Hai sa facem din lume o poveste cu zane si Feti –Frumosi, cai zburatori,sa ducem grijile departe si sa ne intoarcem inapoi in fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu