Am creeat acest blog in speranta celor care inteleg ce scriu,creez,visez si apoi transpun tot pe hartie. Nu ma astept sa intelegi ceva din aceste ciudatenii,dar macar as vrea sa deschid o poarta in mintile voastre acoperite de frunti incretite.Fragmente din mine sunt aici pentru a le impartasi voua.Vreau sa fiti altceva un gand ,o lacrima sau un strop de fericire...Bun-venit in Raiul meu!

joi, 4 februarie 2010

Voi fi vesnic langa tine


Voi fi vesnic langa tine

Nu plânge, plec pentru o vreme.
Mă vei găsi în fotografia înrămată.
Dacă ţi se face dor de mine, caută-mă în amintiri sau printre versurile poeziilor pe care ţi le-am dedicat exclusiv ţie.

Am nevoie de o pauză, prea multe mă ucid zilnic.

M-am rătăcit şi trebuie să găsesc drumul înapoi la realitate.
M-am dispersat în mii de raze, în apusuri de soare.

Am nevoie să răsar din nou.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu