Am creeat acest blog in speranta celor care inteleg ce scriu,creez,visez si apoi transpun tot pe hartie. Nu ma astept sa intelegi ceva din aceste ciudatenii,dar macar as vrea sa deschid o poarta in mintile voastre acoperite de frunti incretite.Fragmente din mine sunt aici pentru a le impartasi voua.Vreau sa fiti altceva un gand ,o lacrima sau un strop de fericire...Bun-venit in Raiul meu!

luni, 6 decembrie 2010

Mi-am varsat fericirea pe un cer alb


Multi m.au indemnat sa scriu mai vesel ,cu o rezonanta nu tocmai melancolica . Iata ,nu ma costa nimic sa incerc . Fiecare lucru are un inceput si un sfarsit .Gata cu introducerea ,descuie.ti inima si asigura.te ca esti singur in camera . Doar tu, inima si gandurile tale toate…

Pe un glob de cristal ,e ziua in care incerc sa imi las sufletul sa zboare , catre tine,catre un suflet care e dispus sa il accepte sau daca nu, lasa.l se se inalte spre cer. . Pe o panza descusuta ,presar praf de stele “magic” ,imi descos pimul sarut de pe buze si il asez usor pe panza alba ,rescolesc in amintiri si le aleg pe cele mai frumoase ,aivea copil ,zambete si cristale infinite… Presar prima incurajare ,prima ambitie ,prima victorie si primul "te iubesc" din adancul inimii. Ultimul pas ,imi promit mie insami ,ca nu am sa mai dau, nicioata cu piciorul in soare si ca atunci cat imi voi ingheta amintirile, sa fiu constienta ca imi voi pierde sufletul definitiv. Sting lumina si accept ca sunt fericita. Macar pentru o noapte “cerul alb”,un infinit de libertate , pe care mi.am varsat fericirea ,sufletul , ca sa il pot simti.Nu gasesc urma indoielii ,nu si.a pierdut.o pentru ca nu exista ! E sufletul meu acolo si nimeni nu poate intra . Traiesc cu chipurile persoanelor pe care le.am iubit ,le iubesc si le voi iubi intotdeauna . Am invatat sa imi creez fericirea singura si nimic nu ma mai poate impiedica , orice ar fi ! Nu te lasa purtat de zambete mecanice ,de masti colorate care mai decare ,sa iti disturbe caracterul si pe tine .

Fii tu si lasa.te condus de inima ta . Fii tu acolo unde e nevoie de tine .Fii tu fericirea pe care ti.o doaresti in viata ta ,pentru ca cea mai depret comoara ,nu.i nici argint ,nici aur ,nici diamant,nu poti s.o cantaresti ,ci doar s-o pretuiesti ,si cu a ta inima e bine s.o pazesti ,caci totu.n lumea asta ofileste si doar prietenia ,ea adevarata, inflorste!

Un comentariu: